torsdag den 27. maj 2010

Skønne farver

Tjek lige nedenstående farver - Ummm siger jeg bare! 
Har lige bestilt dem hjem  fra denne side, så jeg kan lave nogle flere Kumihimo armbånd. Har tidligere luret nogle sælgere på Etzy, men så  Googlede jeg produktet og fandt sørme en lidt mere favorable pris. Har endda begrænset mig, der var 104 virkelig skønne farver at vælge imellem og fik det skåret ned til 12 farver, faktisk ret svært - men hvis det viser sig at være en succes, så kan jeg altid vende tilbage.
Det er nylon-snor med en tykkelse på 0,5mm og der er mellem 78-84 m i hver rulle og så koster de ca. 20kr rullen - se dét er noget, mit SU-budget kan være med på, med måde selvfølgelig. Som alle andre steder koster det jo også noget i forsendelse og der har jeg ca. givet 80kr, hvilket jeg synes er okay ift. antallet af spoler, vægt osv.
Noget jeg tit undre mig over, når jeg bestiller ting på nettet, er, at de danske forsendelsespriser er helt hen i vejret; ofte når jeg køber ting fra USA eller de asiatiske lande via Etzy, er forsendelsen mellem 20-40kr, hvorimod hvis jeg skal have nogle småting fra cchobby eller et online tøjfirma i Danmark ligger mindsteprisen på forsendelse over de 50kr. Er det kun mig, der har tænkte den tanke? 

Nu er det bare at vente i spænding og glæde sig til, der kommer post fra USA!!!


Billeder er lånt her

-Ditte-

1 kommentar:

  1. Hej Ditte, tak for kommentaren til min jakke:)
    De ser skønne ud alle de farver du har valgt, så det bare i gang med produktionen.
    Stine:)

    SvarSlet