tirsdag den 4. maj 2010

Ahhhh...

Efter to meget lærerige dage på jobsøgningskursus, er hovedet nu sprængfyldt med idéer til, hvordan den der fremtidige ansøgning skal udformes og formidles. Lad mig sige dét sådan, jeg er blevet 'rusket i' i forhold til de forestillinger, jeg havde til ansøgninger og ser nu på dem med et kæmpe potentiale til at være kreativ!!!!
Men sådan nogle lange dage har også gjort mig træt, dog ikke i benene - men nu kan de sende en melding til hoved(kontoret) at det er tid til at slappe lidt af, inden jeg overkommer mit frustrations-stop af speciale i morgen!

Det hjælper lidt på sådan noget slapperas at have nogle fine nye sko på

Nu er jeg ikke så heldig at have en (koloni)have som Mia, men hvis jeg havde, så ville jeg blandt andet fylde den med et Japansk kirsebærtræ og et Magnoliatræ. Deres skønhed overgår deres blomstringstid! De er lige på nippet til at springe ud, kan jeg se, når jeg cykler forbi adskillige haver med disse vidunderlige træer. Har endda bedt min mormor om at sende mig billeder af hendes Magnoliatræ, når de er sprunget helt ud. Dog fandt jeg to små ting i Netto, som hjalp lidt på min længsel - og disse blomstre mere end 14 dage om året!

I'm in love

-Ditte-

Ingen kommentarer:

Send en kommentar