tirsdag den 25. maj 2010

Gaver til mormor

Som jeg skrev igår, nåede vi et smut forbi min mormor og hendes kæreste på vejen hjem fra Sjælland af. Da hun snart har fødselsdag, havde jeg medbragt gaver til hende, da jeg ikke kan tillade mig at tage derover de næste 2 måneder, grundet mit speciale.
Jeg havde selvfølgelig forhørt mig om, hvilken farver hun gerne ville have noget med og svaret lød: ny-udsprungen bøgegrøn, gul og rosa. Jeg bestilte derefter nogle små glasperler i de farver, jeg mente, der stemte overens med hendes ønsker og lavede nedenstående halskæde og armbånd til hende.
Halskæden blev ikke helt som jeg ville havde den. Det optimale var, at der var små perler hele vejen rundt som jeg så havde lavet kæde af, men eftersom jeg ikke havde bestilt så mange, blev det ikke sådan. Modtager blev i hvert fald meget glad.

Derudover fik hun også et rosa armbånd, lavet af det bløde silkesnor, som hun også tog på med det samme.

Det er altid dejligt at begave sin familie, især når de bliver så glade for noget, man selv har lavet!

-Ditte-

Ingen kommentarer:

Send en kommentar