tirsdag den 24. august 2010

Mange bolde i luften...

Jeg ved godt, at jeg på det seneste har vist en del igangværende projekter, frem for færdige resultater, men nogle gange er det rart at kunne lægge et projekt fra sig og arbejde lidt videre med et andet. På den anden side er det jo også  rart at være målbevidst og fremkomme med nogle resultater, man inspireres yderligere af.  I dag bliver en fremvisning af nogle ting der er blevet færdige:

For lang tid siden efterhånden, fandt jeg ovenstående knap ved en genbrugsforretning og de (der var to) har længe ligget i skattekisten og ventet på at blive brugt til noget særligt. Nu pryder den ene et simpelt læderarmbånd, der er lavet ud fra samme teknik som de ringe jeg lavede for nyligt. Jeg er selv meget forelsket i motivet og håber at den anden knap, kan pryde et armbånd jeg selv skal gå med.

En anden færdig ting er et par øreringe i sterling sølv og med violette jadesten - de (stenene) var lidt for heftige til min igangværende halskæde, men synes dog de er superfine som øreringe. Har givet dem hængeeffekt (og dingleeffekt) ved hjælp af nogle øksner, synes det bibringer med en lidt rå effekt samtidig med at jadeperlen er utrolig feminin.


-Ditte-

Ingen kommentarer:

Send en kommentar