tirsdag den 2. marts 2010

Solskin og pastel

Uh solen har skinnet rigtig dejligt her i Nørresundby i dag, så lækkert!
Igår kom jeg forbi en genbrug på vejen hjem og endte med at stå og kigge på knapper endnu engang. Jeg er altså bare ikke så god til at spotte de gode ting i genbrugen.

Prøv lige at se knapperne øverst til højre; et slags fabeldyr derpå. Hvad de skal bruges til ved jeg ikke, men fascineret er jeg. Øverst til venstre er der pastelfarvede øreringe med ørestift af sterling sølv - så lækre farver, der skriger på forår.
Nederst til højre en ring lavet af en flot limegrøn og guld knap - så spirer det nærmest når man har den på. Nederst til venstre en dug jeg fandt, som jeg synes er SÅ flot og i en pastel lyserød farve med flot blomsterprint, nu skal jeg bare have den gamle symaskine til at virke.
Jeg håber der kommer flere solskinsdage og at tingene kommer til at glæde nogle forårsglade mennesker!


The sun has been shining where I live today - so lovely! I was in a charity shop yesterday and yet again I ended at the big jar with various buttons - found some with some kind of mysterious animal; I am really fascinated. I made some earrings with some pastel coloured buttons and a ring with another limegren button. Also found a beautiful pale pink table-cloth with a flower print.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar