torsdag den 4. marts 2010

I brevet der stod ...

I dag er det fire år siden min kæreste og jeg blev kærester. Jeg synes tiden er gået meget stærkt, men tror selv, det er tegn på, at vi har det godt sammen. I dagens anledning fik jeg en lille gave; den fineste lille guld origami trane på en kæde; så sød!
Har tidligere ledt efter nogle lignede trane vedhæng inde på Etzy, men har ikke kunne finde nogle der havde den der folde-papirs-effekt, som den jeg netop har fået. Kæreste fik også en lille gave af mig; en Storm P bog med alle hans tegninger fra Den kulørte side i Berlingske tidende. En bog der helt sikkert skal stå fremme i vores hjem.

Det der med at være kærester eller have en ægtefælle er nu dejligt, især når man bliver mindet om, hvor højt man elsker dem og de én selv. Her mener jeg ikke ved hjælp af gaver, men mere de små ting; eksempelvis at sende et lille kærlighedsbrev. Det har jeg gjort på min egen måde:

En halskæde med et lille brev og hjerte som vedhæng.

Brevet kan åbnes og der er dertilhørende kærlighedserklæring


I brevet der stod: I love you.


-Ditte-

Ingen kommentarer:

Send en kommentar