søndag den 21. marts 2010

Origami 1#

Har øvet mig lidt i at folde papir, også kaldet origami, og vil vise nogle af de ting jeg har foldet.
Fandt noget utroligt billigt og flot kvadradisk papir i Søsterne Grene som målte 30X30, hvilket var lige til at gå til.

Først lavede jeg en hest, som er en gave til en sød veninde.

Derefter lavede jeg en ugle, som nu hænger i vores soveværelse, synes selv den er rigtig fed.

Lavede selvfølgelig også en trane-uro til stuen. Vidste jo at min kæreste ville synes om dem, eftersom han har givet mig et halssmykke med selvsamme origami trane.


Det blev også til en forvokset sommerfugl, men er sikker på at efter lidt mere øvelse, får jeg fingerfærdighed til at lave den i en mindre størrelse.

-Ditte-

5 kommentarer:

  1. de er da blevet super fede.. !!

    kh sara

    SvarSlet
  2. Tak, jeg er også glad for resultatet :)

    SvarSlet
  3. Hold da op.. De er rigtig fine :o)

    SvarSlet
  4. Super flot papir du har foldet dem i og skiiide godt arbejde :) Kun lidt jaloux over ekstrem god fingerfærdighed

    SvarSlet
  5. He he Mia, det er ikke fingerfærdighed, så ville jeg kunne lave dem på de små papirer. Men hvis jeg giver en lektion i foldning giver du så én i pæn hækling (For det kan du jo)?

    SvarSlet