torsdag den 11. marts 2010

Simple smykker 2#

Selv om fantasien og inspirationen rækker længere end perler på snor - så kan perler på snor også redde mange dage, hvor vejret måske er lidt for gråt og kedeligt.

Armbånd lavet af plastik perler på tyk elastiksnor. En anden gang vil jeg købte glasperler i pangfarver, de føles lidt mere ægte end plastik, men skønne er farverne!

My fantasy and inspiration reaches beyond beads on a string - but sometimes these bead-bracelets will lighten up a grey and cold day. I have made them of plastic beads and elastic wire. Next time I will prefer to make them with glass-beads; they feel more real, although the colours are wonderful.

-Ditte-

1 kommentar:

  1. Hej Ditte.
    Jeg har modtaget ringene i dag og er meget glad for dem. Derfor har jeg gjort lidt reklame for dem på min blog. Håber det er ok?!
    Jeg kan se at der allerede nogen, der har vist interesse...
    Kh. Malene.

    SvarSlet