onsdag den 3. marts 2010

Alice i eventyrland

Jeg elsker Tim Burton og de universer han skaber i sine film. Derfor glæder jeg mig også utrolig meget til at se filmen på fredag (ja er også tilhænger af hr. depp og Helena B. Carter, som oftest er med i hr. Burtons film).

I forbindelse med lanceringen af denne film, som er et samarbejde mellem Burton og Disney har Disney Couture endnu engang lanceret en smykke kollektion. Designeren bag kollektionen er den irske smykke designer Tom Binns og jeg må sige der er flere af smykkerne jeg godt kunne tænke mig; endda ét af dem, hvor jeg selv har haft en lignede idé til længe. Da der er tale om ca. 40 forskellige smykker (i meget forskellige prisklasser), vil jeg vise lidt af dem jeg har set og som jeg synes om.

Mange af tingene er meget statement præget - men denne ville være fed til en simpel kjole


Der sker meget på dette armbånd, men kan vildt godt lide de små kaffekopper og tekander
Og her - masser tingeltangel - love it

Den her halskæde giver egentlig et meget godt resume om Alice i eventyrlandet

Dette armbånd med nøgle, har jeg selv tænkt på at lave tidligere, synes det er så fedt. Jeg købte nogle gamle nøgler med dertilhørende patina og krummelure på nøglerne på et julemarked tilbage i november og troede det var muligt at få dem bøjet. Men min kæreste, som er ekspert inden for det område, mente ikke de kunne blive bøjet uden at ødelægge nøglerne. Så de ligger stadigvæk og venter på at blive brugt.

Man skal jo holde øje med tiden




Ville nok være meget overvældende at have denne halskæde på - men flot er den
Mad hatter's ring



Drik Alice - drik

Billeder er fra her, her, her, her

Fik jeg sagt at jeg glæder mig.
Måske man skulle kigge efter Lewis Carrol næste gang man er på biblioteket.


Looking forward to Tim Burtons interpretation of Alice in wonderland. Tom Binns has designed a jewelry collection for Disney Couture and I am showing some of the pieces I like from the huge collection. I am really looking forward to the movie!

1 kommentar:

  1. Jeg kan godt forstå at du er fascineret af smykkerne. De er rigtig flotte.
    Hvis jeg husker korrekt så gav jeg bogen Alice i Eventyrland til Simon i julegave eller fødselsdagsgave det ene år.

    SvarSlet