søndag den 1. august 2010

Tilbage igen

Ah!!! Jeg har den første rigtige lazy sunday, i hvad der føles som flere måneder, men kan ikke helt huske, hvornår jeg sidst havde sådan én.
Specialet, der gerne skal afspejle et ½ års hårdt arbejde, er afleveret og om en måneds tid, bør jeg vide, om det så holder i praksis.


Billedet er sløret med vilje

I dag holder jeg tiltrængt fri, det gjorde jeg egentlig også i går, men der gik turen til lego-land med kæresten, svigerinden og svogeren, hvor jeg blev træt efter en lang og  hyggelig dag. Men nu føler jeg mig dejlig udhvilet (hvilket jeg ikke har følt i et par uger) og tænker over, hvilke kreative projekter jeg vil i gang med. Det er jo ikke fordi ideerne er blevet færre inden for de sidste par måneder, men har lagt beslag på at udføre dem (alle) grundet specialet. Dog skal jeg nu i gang med et andet vigtigt projekt, nemlig Find-et-arbejde, men tror lige, det kræver et par dages fravær fra det faglige og lidt impuls fra det kreative.

Håber I alle har haft en skøn sommer :D 

-Ditte-

Ingen kommentarer:

Send en kommentar