søndag den 6. juni 2010

Øreringe nr. ???

Jeg har mange øreringe (se bare her og her for nogle af dem) og jeg elsker når der kommer flere til samlingen :) En del er købt/gaver, en del er fra egen hjemmeproduktion og så er der alle dem af glas, som jeg har fået af min kreative svigermor. I skønne farver og forskellige strukturer, noget der både kan passe ind i en solskinsdag eller på en regnvejrsdag.

I dag var jeg så heldig at få én ny slags med hjem; hængeøreringe i glas - super søde!

Super lette at have i ørene og så pryder de jo billedet.

Dette nederste par har den mest fantastiske mørke-lilla farve, som desværre ikke ville "med på billedet", men de bliver helt sikkert også brugt meget i fremtiden.

Hun havde også de mest fantastiske isblå stifter, en farve der var fremkommet efter et sølvfarvede stykke glas havde været til brænding, håber også at de bliver en del af min samling en dag!

Hvad er du til, hængeøreringe, stifter, creoler ... ??? 

-Ditte-

Ingen kommentarer:

Send en kommentar