torsdag den 10. juni 2010

The purple of life

Min yndlingsfarve er farven blå, som I også har set her. Dog har jeg ikke meget tøj i farven blå, men på smykke/accessorie fronten, er den blå farve helt klart på en første plads. Farven lilla er dog også én farve der går igen flere steder. Faktisk så meget at jeg har givet mig selv forbud om at købe mere lilla foreløbig.
Den anden dag, havde jeg er meget LILLA dag: I ørene havde jeg de nye lilla øreringe (ikke købt, men fået) og skjorten var ligeledes lilla.

Min cykel er også lilla, den havde min kæreste valgt til mig sidste år, helt uden jeg vidste det :). Og selvfølgelig havde jeg skoene med de lilla snørrebånd i.

Da jeg var ude og cykle så jeg også en masse dejlige lilla blomster
og syrener (i fuld fart på cykel)

Alt imens jeg hørte ugens "på hjernen" sang fra Kate Nash på min lilla ipod, som min kæreste også har givet mig (det er vidst lige så meget ham, der skal have forbud mod at give mig flere lilla ting :D)

Smut ind og lyt til sangen, jeg synes kun man kan blive i godt humør af dens "retro" lyd :D

-Ditte-

2 kommentarer:

  1. Skønne billeder.
    Jeg elsker også lilla. Det er sådan en farve manbliver i godt humør af.
    Skøn musik og nice Ipod. Min er også lilla og jeg bliver glad hver gang jeg kigger på den :D

    SvarSlet
  2. Ja jeg er også meget taknemmelig over min, bliver brugt hver dag stort set :)

    SvarSlet