tirsdag den 2. februar 2010

Hæklede snefnug

I går da jeg kom jeg fra universitetet lå der en lille pakke til mig i postkassen og jeg vidste godt, hvad det var, hvilket gjorde mig meget spændt!

Jeg åbnede pakken og tog dem straks på:
De flotteste blågrønne hæklede snefnug, som Maria har lavet, var kommet frem. Til den interesserede kan jeg oplyse at de er til salg i hendes Etzy shop.

Se dét er snefnug jeg kan have med at gøre, frem for dem der pt. lægger sig på vejen, således at jeg har forbud mod at cykle ud til universitetet (grrr).

De skal helt sikkert pryde mine øre det næste lange stykke tid.


Yestrday when I came home from the university there was a parcel in the mailbox, and I already knew what it was, which made me more excited. It was a lovely pair of seagreen crochet earrings shaped like an snowflake, which Maria had made. You can buy them at her Etzy shop. These kind of snowflakes I really like, as opposed to them, that right now are falling to the ground outside my window, preventing me to go by bike to the university. I will wear these a lot the next few months.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar