onsdag den 10. februar 2010

Armbånd af o-ringe og øksner

Som sidste indlæg indikerede, skulle jeg bruge de gummi-belagte tænger til noget, nemlig et armbånd. Jeg havde nogle forskellig farvede øksner og nogle o-ringe, jeg gerne ville have sat sammen.
Der er ikke rigtig noget videre 'design' over det, men det minder mig om sådan et armbånd jeg lavede med hønseringe, da jeg var barn; bare med nogle andre farver. Har udover mine sædvanlige blå og lilla farver også tilføjet nogle lyserøde øksner.

Som lovet, med hensyn til Tool Magic gummi-belægningen, er min erfaring nu, at mine tænger skal 'dyppes' 2 gange. Det kan godt være, jeg er lidt for hård med dem, men man kan hurtigt få lavet et lille hul med wire eller lign., hvis der kun er et lag.


As indicated in last post, I had a purpose giving my pliers rubber coating; I wanted to make a bracelet with o-rings and jump-rings. The bracelet looks like chicken rigs put together; like I did when I was a child. My experience with Tool Magis is that my pliers need to be dipped twice before use, otherwise wire or similar items could make a small scratch in the coating.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar