lørdag den 30. januar 2010

Blomster fra genbrugen

Kørte forbi én af de genbrugs forretninger, der ligger her i Nørresundby, hvor jeg bor. De plejer som regel ikke at have noget spændende, (Nok fordi jeg ikke kommer der på de 'rigtige' dage), men fandt dog et tørklæde, som jeg bare måtte have med hjem. Det er fyldt med de smukkeste blomster og jeg kunne ikke lade være med at tænke - YES foråret er på vej til mig!

Upper left: beautiful scarft with flowers. Lower right: Fabric with flowers.


Derudover fandt jeg også et stykke stof, langt nede i en gammel kurv, som havde en rigtig fin blomster kant - hvad jeg har brugt denne til, kan du læse om i morgen.


I dropped in at one of the local charity shops this week. Normally they do not have any interesting things, but I was lucky to find a beautiful scarf with flowers on it. It instantly made me think of spring! I also found a piece of fabric with a boarder of flowers - See what I have used this fabric for tomorrow.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar