fredag den 2. april 2010

God påske

Påskeharen har indfundet sig tidlig i år hjemme hos os, hvilket jeg synes er dejligt, for skal nemlig arbejde på speciale lørdag, søndag og mandag. Det er nu rart at kunne tage en halv dag fri og hjælpe venner med at få deres kolonihave drøm opfyldt eller sidde at kunne smovse i lækker påskefrokost sammen med familien, som jeg skal i dag.
Jeg nåede selvfølgelig ikke at se påskeharen, men er sikker på den kunne se sådan ud.

Men sikke fine ting den havde med - en hårspænde i sølv med en lille frø og brilliant

Æggene der var gemt i haven indeholdt lækre ting, som ikke var chokolade (det er jeg nemlig ikke så vild med). Men små parfumeprøver, maoam, marzipan æg og små hjerte chokolader- I really like!
Tror dog påskeharen må oppe sig næste år, når den gemmer æggene til mig, er jo erfaren æggefinder efterhånden!

-Ditte-

1 kommentar: