søndag den 11. april 2010

Ditte => M.I.A

Jeg har været missing in action her på bloggen den sidste uges tid, da mit speciale har krævet meget opmærksomhed; og det kommer jo i første række, selv om det jo er meget sjovere at lave noget kreativt, frem for at spekulerer i de problematikker, der kommer frem. På det område er det også dejligt at være 2 personer om én blog; så plejer der at ske lidt alligevel for jer læserer.

Nå men jeg har faktisk også lidt af et problem som er relateret til krativiteten, med nogle smykker der faktisk har været på vej siden December 2009. Jeg havde købt nogle store og efter min mening, flotte medaljoner i antik sølv (som sælgeren angav de var). Da jeg modtog dem, stemte den antikke sølv farve ikke overens med den antikke sølvkæde, som jeg havde lagt til side til projektet. Jeg fandt ud af at medaljonen lå meget tættet på en Gun-metal farve, som ikke er særlig udbredt blandt sælgere på Etzy, hvor jeg køber mine smykkedele. Jeg fandt dog en sælger der solgte kæde og nogle meget anderledes låsemekanismer og disse passede i farven med medaljonen. Jeg synes dog at kæden med vedhæng var lidt kedelig og ville derfor sætte nogle små swarovski dråbeformede perler på. Dette betød at jeg skulle finde noget wire i gun-metal, hvilket jeg også hurtigt fandt og jeg synes at sælgers billede af varen, stemte overens med den farve kæde og vedhæng havde. Da jeg modtog wiren, kunne jeg godt se at dette ikke var tilfældet, som I måske kan se på billedet (Meget svært at fange farveforskellen på billedet).
Det er faktisk rigtig irriterende, men når jeg vælger at købe på internettet, vil billederne muligvis afvige fra det rigtige produkt og når jeg køber fra forskellige sælgere, kan jeg ikke regne med at de har brugt samme belægning af gun-metal farve.

Smykkerne er lovet væk som gave, men jeg er bare ikke tilfreds med det foreløbige resultat - jeg vil have nogle perler på. Så må modtagerne må vente!

-Ditte-

1 kommentar:

  1. De små perler ser rigtig fine ud og låsemekanismen på kæden ser ret fed ud. Jeg glæder mig til at se det færdige resultat.

    SvarSlet