torsdag den 23. september 2010

Pyrite ring

Jeg har leget lidt mere med at skabe en ring, denne gang med små gennemboret Pyrite sten, frem for større ikke-boret sten.


Pyrite stenen går også under navnet "Fools Gold" fordi den skinner som små guldstykker.


Materialet er sølvwire i forskellig tykkelse, som jeg helt sikkert skal arbejde videre med. 

Er træt af de "forsølvede" ringe jeg tidligere har købt - de holder ikke i længden, men kan jo heller ikke forvente noget af dem, når de er så billige.

Rustik ring - et ok "andet" forsøg, efter min mening

Ditte

5 kommentarer:

  1. Den kan jeg rigtig godt lide! Er den til salg?

    K.H June

    SvarSlet
  2. Hej June

    Jeg har mulighed for at lave en til dig i "din størrelse", smid en mail til mig på dhoybye@gmail.com, hvis du er interesseret

    Hilsen Ditte

    SvarSlet