fredag den 10. september 2010

Påfugl inspiration

Udover elefanten, synes jeg også at Påfuglen er et utrolig smyk dyr. Dog har jeg ikke nogen små figurer eller lignede herhjemme med en Påfugl. Jeg er lidt som en skade efter de farver Påfuglen har på sig flotte fjerpragt. Her er beviset:

Den anden dag, da jeg kom hjem med en rest stof med ovenstående print på, udbrød min kæreste: "Hvad er det med dig og de påfugle?". 
Jeg stod derefter og fremviste mønsteret og forsikrede ham om, at det faktisk ikke var Påfugle, der var trykt derpå. Men nævnte selvfølgelig ikke, at da jeg havde spottet stoffet i genbrugsforretningen, var det også påfugl, der stod på min lystavle.

Han ved godt, jeg er lidt meget en sucker for de farver og skaden her (mig), har da også købt nogle meget flotte sten, i samme farver. Se lige nogle skønheder:

Det Chalcopyrite sten, men de er også kendt under navnet Peacock ore. Super fede rustikke små sten - som jeg selvfølgelig har en plan med.

Hvad higer din indre skade efter? 


-Ditte- 
P.S. Jeg har lagt nogle flere ting ind under fanebladet Ditte, så tag et kig!

1 kommentar: