mandag den 25. oktober 2010

Regnbue inspiration 1#

I sidste uge fik jeg en meget sød kommentar fra en anden meget kreativ blogger, som jeg finder meget inspirerende og som besidder et kæmpe innovativt/kreativt talent i mine øjne.

Hun skrev blandt andet, at hun glædede sig over de kreative og inspirerende ting, som Mia og jeg præsenterer på bloggen. Det var dejligt at høre! 

Især fordi jeg for tiden føler mig så idéforladt, til trods for jeg nok har en 10 projekter liggende, som burde færdiggøres. 
Jeg får tit ideer, hvilket fører til at jeg tit gerne vil afprøve disse, for at se om de holder vand. 
Ideerne kan komme fra andre bloggere, internetsider, møder med mennesker eller blot et kig på naturen.
Hele sidste uge var ideerne dog på stand-by, hvilket jeg synes var enormt mærkeligt, for plejer altid at sidde med et eller andet. 

Men tog mig en pause med nogle chick-litt bøger og nu ser det ud til at ideerne gerne vil afprøves igen. 

I får lige en brainstorm af, hvordan én idé kan føre til andre:


Jeg sad og kigge nogle billeder igennem, hvor jeg havde prøvet at fange en regnbue (den var meget skarpere i virkeligheden, men uv-filteret tog nogle af farverne, fandt jeg ud af).
Regnbuen gav mig lyst til brodere en masse flotte farver i mønster.


Dog ændrede jeg kurs mens jeg broderede og valgte at lave et mønster med "diamanter".

Mit broderi fik mig dog på andre tanker om diamant-figuren, som man jo kan lave til alverdens mønster og i alle regnbuens farver :D

Jeg leger videre med mine ideer!

Hvilke leger du med?

-Ditte-

Ingen kommentarer:

Send en kommentar