tirsdag den 5. oktober 2010

Kender du LANGE?

Uden tvivl at der findes rigtig mange super dygtige håndværkere i Aalborg og omegn og jeg kender sikkert kune til en brøkdel af dem.

Dog er der et sted eller rettere en familie, som jeg synes særligt godt om
det er kunsthåndværkerne fra familien LANGE

De laver så mange fine ting i glas, keramik og andet materiale. 

Forretningen/værkstedet ligger i Aalborgs hyggeligste gade og det er værd at gå ind og se de mange flotte ting de laver derinde.


Hver ting har dets egen lille historie, skævhed, humor og unikke træk.

Behøver jeg at sige, at jeg er glad for min SlikTrans (som lokker med syndigheder)?

Kender du Lange?

-Ditte-

2 kommentarer:

  1. uha.. ja jeg kender Lange..

    en fantastisk butik.. Jeg bor jo i Aalborg.. kunne da lige besvime over de lækre ting de har... Kender I glaspusteren Lene Højlund?

    Uha.. også et sted man skulle gå til... Har faktisk et indlæg om hende på min blog...

    Lone

    SvarSlet
  2. Hej Lone

    Har ikke været henne at besøge Lene Højlunds værksted, men kan se ud fra dit indlæg, at jeg har set hendes glas rundt omkring. Var dog for nylig i Lønstrup - der er også par glaspustere, man bliver helt fascineret af deres håndværk.

    SvarSlet