torsdag den 24. februar 2011

På jagt efter krisebærblomsten

Efter mit indlæg om Fabric love, gik jeg på jagt med kameraet hjemme i lejligheden.

Normalt vil jeg ikke kategoriserer mig selv som en "blomsterpige",
men kan vidst ikke komme udenom i dette tilfælde!

Fra venstre øverst: Pung købt ved ToonDesign,  Hjemmefoldet sakura,
Sakura ceramic cup fra FabJapGalleries, Flot papir fra Søsterne Grene,
Print fra Masha D'yans

 
Fra venstre øverst: Søde til-og fra kort fra House Doctor
Smuk the-dåse købt ved Den Kinesiske Butik,
Nøglering med Kimmidoll, Porcelænsskål købt i Netto

Samtlige ting er faktisk kommet ind i mit hjem inden for det sidste år, 
men heldigvis er det små ting, som ikke er for dominerende.
Muligvis fordi der også er store billeder af biler og andre lidt mere "mandige" ting 
-som hører sig til i et parforhold :D 

Tør du vise din/dine addictions frem?
-BetteBye-

Ingen kommentarer:

Send en kommentar