tirsdag den 22. februar 2011

Fabric love

Da jeg for et par uger siden var forbi Stof2000, så jeg dette nedenstående stof og vidste med det samme, jeg måtte have et stykke med hjem


Ideelt set ville jeg gerne sy en flot forårskjole, men det er mine sy-færdigheder ikke til endnu. 

Men jeg kan jo sagtens lave  nogle søde accessories:


Senest har jeg lavet en vikle-halskæde i stof med forgyldte vedhæng 

Samt et bælte der kan bruges til en flot forårs/sommer kjole:) 

Her ses de in action


Ikke helt ideelt at tage billede af mig selv, men syntes det var besværligt at finde stativet frem, he he

Har du et særligt print du er forelsket i? 

Min "forelskelse" for kirsebærblomster (sakura, Cherry blossom) viser sig adskillige steder hjemme, 
men mere om det senere... 

-BetteBye-

Ingen kommentarer:

Send en kommentar