lørdag den 12. februar 2011

Go-Card Bogstaver

Når jeg går forbi et stativ med Go-Card postkort
tager jeg som regel et par postkort i hver motiv.
Dette resulterer i at jeg efterhånden har en hel kasse med flotte kort
og derfor ikke skal investerer en masse i fødsesldagskort,
da jeg næsten altid har et postkort 
der passer til lejligheden.

I dag da jeg skulle finde et kort, 
fik jeg samlede de forskellige slags bogstav kort 
som Go-Card distribuerer. 
Ud af 29 har jeg pt. 12:


Ligger du inde med nogle af følgende bogstaver:

A - E - F - H - I - J - K - L - M - Q - R - U - V - X - Y - Ø - Å

så kunne vi måske lave en byttehandel af en slags???

-BetteBye-

2 kommentarer:

  1. kender det alt for godt kan heller ikke lade de kort være. jeg mener også at ha nogle af de der kort bogstaver liggende men hvilke ved jeg ikke, jeg tager lige en kigger.

    Kh Sara

    SvarSlet