lørdag den 26. februar 2011

Design af stuen

Jeg vil gerne rykke rundt på møblerne i vores stue, 
fjerne et møbel og bringe nogle nye til.

Årsagerne er at: 
  • Jeg er dødtræt af vores sofa, som jeg aldrig har været fan af, på grund af mærkbare metalstænger og 'ende-aftryk' (ha ha) og vil derfor meget gerne afskaffe den.
  • Min kæreste har fået en spillekonsol med dertilhørende bevægelses-censorer, hvor jeg mener der skal mere plads til foran TVet for at bruge den optimalt.
  • Jeg trænger til forandring i stuen - Der er ikke rykket rundt på møblerne i 4 år.

Men førend jeg begynder at lege stærk dame, 
valgte kæresten og jeg at tegne et muligt design på vores fremtidig stue 
sammenlignet med det nuværende.


Som I kan se på billedet, er der en skitse på den nuværende og fremtidige stue. 
De orange cirkler og kryds på bordet angiver lyskilder. 
De to indryk i stuen angiver vinduespartier. 

Mit argument for den fremtidig stue er at:
  • Sofaen kommer væk - HURRA
  • Stole og bord foran tv kan hurtigt rykkes bagud, hvis der skal spilles konsolspil
  • Der er gulvtæppe, så vi ikke generer underboen så meget - sådan en gang hækkeløb på konsol kan godt larme i gulvet. 
  • Der kommer et lille hyggehjørne, som jeg tænker er et godt læse/nørkle hjørne 
Hvilket design ville du gå efter?

-BetteBye-

2 kommentarer:

  1. Jeg ville pille døren af, og så bytte om på tv og skænk. Og så ved du jeg ville bygge min egen sofa ;-)

    SvarSlet
  2. Hvis bare tv og skænk bliver byttet om, ændre det jo ikke noget ved afstanden. He he tror aldrig jeg vil bygge min egen sofa, men nu prøver vi med stole

    SvarSlet