tirsdag den 6. juli 2010

Næh.... til mig!

Puha, jeg har travlt for tiden, 24 dage til specialet skal afleveres... men jeg når det selvfølgelig. Dog giver det ikke megen fritid til kreativ udfoldelser, dels fordi jeg også prøver at presse lidt arbejde ind hist og her, så når jeg kommer hjem, er der kun tid og overskud til de der uundgåelige gøremål, så som at vaske tøj, vaske op, lave mad osv., hvilket ikke er særlig sjovt. Men sådanne perioder har man jo igennem fra tid til anden.

Men jeg glæder mig nu til, specialet er blevet afleveret, det betyder, at jeg sandsynligvis kan holde mig oppe til mere end kl. 22 og hygge mig lidt med kæresten og bruge min nye grill!
Ja, jeg har i dag været så heldig at få en flot blå (Hvad ellers!) Bodum grill (Fyrkat), som er transportabel, hvilket jo er et must, eftersom vi bor i lejlighed, hvor man ikke må grille på altanen (selv om vi bor øverst).

Mmm... nu kan jeg se frem til lune sommer aftner med grillmad nede ved fjorden :D 

Jeg håber I alle nyder sommeren og jeres ferie (eller arbejde)?

-Ditte-

Ingen kommentarer:

Send en kommentar