søndag den 26. december 2010

En julegave jeg gav væk

En af de julegaver jeg gav væk, var også en hjemmelavet én.
Gaven tog udgangspunkt i et spil Tangram, som jeg fik af min onkel for 10 år siden, 
som jeg tidligere har skrevet om her
Gaven var selvfølgelig til selvsamme onkel, der havde introduceret mig til spillet 
og da jeg vidste han tilfældigvis synes, at giraffen er et prægtigt dyr, 
skulle figuren selvfølgelig ligne og males som en giraf.
Derefter blev det limet på en plade og sat ind i en ramme med dybde.


Jeg synes resultatet blev rigtig godt, men det gengiver sig desværre ikke så godt på det billedet, som jeg desværre kun nåede at få taget aftenen før gaven blev sendt. 
Men du forstår sikkert ideen.

Jeg fik af vide, at gaven faldt i god jord og min onkel endda blev rørt ved gaven 
Så kan jeg vidst ikke forlange mere :D

Hvilke julegaver fik du lavet til familien i år? 

-BetteBye-

Ingen kommentarer:

Send en kommentar