mandag den 25. april 2011

Dejlig påske

Sikken en dejlig påske jeg har haft, 
med kolonihavebesøg, bagning, solskin, cykelture, lækre påskemiddage, æggejagt, broderi
og mange andre hyggelige ting. 
Dagene er gået alt for stærkt!


I dag sidder jeg på altanen og arbejder med bilpuden
alt imens jeg kan nyde den nyudsprungene magnoliagren, 
som jeg har været så heldig at få. 
Elsker simpelthen det træ!

Jeg kan fortælle jer, at påskeharen faktisk læser min blog!
I går var jeg ude og lede efter påskeæg i en stor have. 
Æggene var gemt godt og jeg fik da også et par skrammer på benene, 
i den spændende jagt. 

Men se lige hvad "haren" have med til mig:

Det var påskeæg fra John Bülow, hvor lakrids er blevet overtrukket med chokolade. 
Og det er en tre-i-en gave, for der er en smart plastik æske, 
et  flot glasæg som kan fyldes med ting når det er tomt 
og selvfølgelig det nuværende indhold :D

-BetteBye-

Ingen kommentarer:

Send en kommentar